tiistai 14. helmikuuta 2017

Miss rock -kisailua ja perustietoa minusta.

Hellou kaikkille!

Tulin nyt kirjoittelemaan teille sellaisesta aiheesta kuin Miss rock –kisa. Pääsin 190 hakijan joukosta 30 joukkoon karsinta-äänestykseen, joka käydään tekstiviesteillä. Äänestys alkoi eilen ja olen ihan taju jännityksissä täällä että miten tulee käymään. Olen haaveillut tästä niin pitkään. Kisassa mukana on tosi kovia mimmejä, mitä nyt olen yhtään käynyt seurailemassa ja on ihan huikeeta olla siinä joukossa! Semifinaaliin olisi kauhea hinku päästä kuitenkin ja olen jo nyt todella kiitollinen teille ketkä mua on äänestänyt ja jakanut tietoja eteenpäin. En tiedä miten voisin hyvittää sitä teille, olen ollut todella yllättynyt kuinka moni on auttanut mua kisassa eteenpäin jo nyt. Toivotaan että jatkoon näillä avuilla mennään ja apua tarvitaan vielä edelleen, yhä 28.2. asti, tämän karsinta-äänestyksen suhteen.

Ajattelin tänne tehdä vielä pienen esittelyn ja kertoa täällä muutenkin uusille ihmisille vähän tarkempaa tietoa itsestäni.

Kuka olen ja mistä tulen?
Nimeni on Roosa Suutari, olen 19-vuotias Stylisti-artesaani. 6.2. aloitin meikkaus-maskeeraus opinnot Tampereella. Muutto tänne tapahtui syksyllä, Kajaanista olen alun perin lähtöisin.
  •      nippelitietoa: Jos tarkkoja ollaan, olen Sotkamolainen mutta miellän itseni Kajaanilaiseksi, koska ala-asteen jälkeen olen kouluni käynyt siellä. Sotkamon keskustaan on mun lapsuudenkodista vielä matkaa noin 30km ja Kajaanin keskustaan vain 15km. Muutama perheenjäsenkin asui silloin Kajaanissa, joka vaikutti asiaan myös. Oli pakko koska mun ystävät ”rakastaa” tätä selittelyä. Kainuulainen kuitenkin ja päätin jo pienenä että haluan ainakin jossain vaiheessa asua Tampereella.  

Monesti kysytty: Mitä tarkoittaa nimi Wocol?
Minut löytää sillä nimellä someista. Se on toiminut minulla siitä asti nettinimikkeenä, kun sinne ensimmäisen kerran saavuin. Se on taiteilijanimeni, sekä tavallaan toinen nimeni jota tottelen.
  •       nippelitietoa: ”WocolRose” on todellisuudessa kokonimi mutta olen yleisemmin käyttänyt pelkkää nimikettä ”Wocol”. Tätä vain todella harva tietää tai muistaa. ”Wocol” nimikkeestä voi vielä käyttää lempinimeä ”Wocsu”.

Mitä teen elämälläni koulun ulkopuolella?
-          Aika pitkälti ajattelen kaikkea tosi syvällisiä ja mielenkiintoisia asioita. Siinä samalla kehittelen kaikkea luovaa, kuten piirtämistä, meikkausta, maskeerausta, kuvailua (joka nyt luokittuu enemmän tähän omaan nassuun ja välillä ystävien), kirjoittelua blogiin, sekä laulamista.

-          Pitkän matkan ajaminen autolla on yksi rakkauksista, johon sisältyy tämä ystävien ja perheen moikkailu pitkin Suomea. Aina kiinnostaa lähtä tutustuu uusiin kaupunkeihin ja ihmisiin. Kuten tämän perusteella saattaa arvata, on myös reissaaminen ulkomailla mielekästä puuhaa. Tahdon nähdä maailmaa ja elää. Joskus ajattelen että asun maailmalla, ettei ole vain yhtä kotia vaan maailma on mun koti. Yksi mun suurista haaveista on ajaa route 66 moottoripyörällä.

-          Esiintyminen, malleilu, sekä kauneuskilpailut ovat myös lähellä sydäntä, enhän muuten olisi mukanakaan tällä hetkellä Miss rock –kisassa. Paljoa en ole vielä kerinnyt kisailemaan mutta näitä on varmasti tulevaisuudessa edessä ja paljon!

-          Lenkkeily ja saleilu on ollut myös pari vuotta kuvioissa pienesti mukana. Näitä aion ehdottomasti lisätä elämääni enemmän, kunhan saa uudesta arjen rytmistä taas kunnolla kiinni.

Varmasti unohdin tästä kohdasta jotain mutta pääpiirteittäin saitte varmasti jonkinlaisen kuvan siitä miten tykkään käyttää vapaa-aikani ja elämäni.

Tyyli?
Tyylltäni olen aina sisimmissäni rokkimimmi, vaikka pukeudun hyvin monipuolisesti. Rakastan koruja, lävistyksiä, tatuointeja, steampunk- ja gootti asusteita, sekä tietysti niiteillä ja ketjuilla koristeltua tyyliä. Oman tyylini merkkituotteena toimii leveä hymyni, jota monet ovat kehuneet. Suurimmaksi osaksi merkkituotteenani toimivat myös yleensä timanteilla koristellut korut, en voisi lähteä ilman korujani minnekään. Ne ovat melkein yhtä tiukasti minussa kiinni kuin tatuointi kädessäni.

Persoona? / Miksi mua tulisi äänestää kisassa?
Kellään tutuillani tuskin ikinä jääneen epäselväksi että olen spontaani, seikkailija, sekä menevä persoona. Minua on kuulemma helppo lähestyä, sekä kiltteys ja ystävällisyys kuuluvat myös luonteenpiirteisiini. Tulen toimeen erilaisten ihmisten kanssa, joten luon suhteita erittäin helposti. Esiinnyn aina omana hurmaavana itsenäni ja koen että muhun voi samaistua. Olen innokas oppimaan ja kokemaan uutta. Vaikka olenkin vasta 19-vuotias, olen kokenut ja oppinut paljon ja tahdon jakaa kokemuksiani muille. Tahdon puhua tärkeistä asioista.
Miss Rockina olisin periksi antamaton, lannistumaton luonne. Osaan kääntää pettymykset lopulta voitoksi. Työni, sekä tehtäväni ottaisin tosissani ja innolla vastaan.
Uskon että asiat aina järjestyvät, tavalla tai toisella.

  •       ”Olen hyvällä tavalla erikoinen muija, joka ei pelkää olla oma itsensä. Tahdon olla ihmisille se positiivisuuden esimerkki, joka ei lannistu vastoinkäymisten myötä. Näiden lisäksi minulta löytyy juuri oikeanlaista asennetta ja tyyliä Miss Rockiksi 2017.”

Tämä teksti on lyhyesti ja ytimekkäästi kuvattu.  Teksti on myös koottu ystävien, sekä tuttujen sanoista musta, joita sitten yhdistelin. Kysyin ihmisiä laittamaan mulle jonkun sanan, mikä heidän mielestään kuvaa mua.
Sieltä löytyi mm. tälläisiä asioita:
  • -          Positiivinen, pirteä, crazy hyvällä tavalla, helvetin energinen ja pirteä, iloinen, hyvällä tavalla sekaisin, aforistinen, mahtava, hyvällä tavalla erikoinen muija, höpöttelijä, hassuttelija, ystävällinen, ymmärtäväinen, ihana, sekä omalaatuinen hyvällä tavalla.
  • -          ”Persoonallinen, sua ei kiinnosta muiden mielipiteet vaan haluut olla oma ittes ja se on mun mielestä vahva ja tosi upea ominaisuus.”

Nauroin ihan kiitettävän verran saadessa noita ”Sillai hyvällä tavalla…” –juttuja. Aika vahvasti vissiin tulee sitten esille, että sekaisin ollaan MUTTA ainoastaan vain hyvällä tavalla.
Ja Casun vastaus oli kokonaisuudessaan niin ihana ja osuva, että piti vielä erikseen mainita.

JOTEN: Äänestä mua jos tahdot nähdä positiivista hulluutta! Voiko tätä paremmin kertoa?

Kuvat: Mikael Rutonen

Minua voi äänestää lähettämällä tekstiviestinä
"MISSROCK 26" numeroon 173172
Viestin hinta on 1€

>Äänestystiedot facebookissa<

Olen vain erittäin innoissani ja toivon että pääsen taas pian esiintymään, sekä jatkoon kisailemaan.
Tässä oli jotain tietoja minusta, saa tulla heittämään toki lisäkysymyksiä!

~LoveThisLifeStyle~

Instagram: Wocol
Tumblr: Wocol
Snapchat: Wocol

2 kommenttia: