keskiviikko 7. syyskuuta 2016

HappyDay

Oon aika innoissani kun tänään kuvailin ekaa videopostausta! Ainoo täs nyt o vähä huonompi juttu että koneeni ei enää suostu oikein tekemään yhteistyötä kanssani. Saattaa siis kestää ennen kuin saan videon muokattua ja ladattua. Tosissaan otan myös vastaan vinkkejä muokkausohjelmista! Oisko mitään helppoa ohjelmaa tällaiselle aloittelijalle?


Oon tänään kuitenkin ihan happy happy fiiliksis! En osaa yhtää selittää miks kun kuitenkin kone irtisanoi itsensä, ruokaa tehdessä kaadoin pastat lavuaariin, napsuja ei saa enää kaupasta... Pitäs olla mielentila eri varmaa tästä päätellen? 
Ihmismieli on outo.


Oon myös yrittäny käydä yhellä salilla tutustumassa. Pari päivää sit kävin Kristan kans lenkillä ja katottii et tuolla ois kuntosali lähellä. Päätin sit eilen aamulla lenkkeilyn jälkeen käydä siellä, mutta en saanut ovea auki. Tänään sit lenkkeilyn jälkeen kävin uudestaan ja huomasin et asiakaspalvelu onkin vain klo 16-19. Ei ihme jos ovi ei aukee. Noh, tänää sit päätin klo 18 aikaan mennä tutustuu. Kristan kans käveltii sit sinne ja ei, ovi ei taaskaa aukee. Sit vaan alan nauraa ja tuumin Kristalle et tähä on mun aamulenkkeilyn jälkee tullu lappu et "tänään poikkeuksellisesti asiakaspalvelu klo 15-17."
Huomenna sit aattelin rynnätä sinne heti klo 16.00! Katotaa miten käy. Miks mun elämä on just tällästä?


Outi ja Krista opiskelee sairaanhoitajiksi. Niillä on nyt harkat, joten olen saanut tänään kuulla paljon leikkaussali juttuja.
En ite ikinä pystys sellaiseen työhön. Olen heikkohermoinen kaiken tuollaisen suhteen.

~LoveThisLifeStyle~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti