keskiviikko 14. syyskuuta 2016

Onhan tää tätä mun elämää.

Moikka moi!

Tos perjantaina lähdin Jyväskylään, kun mun äidillä oli synttärit, niin juhlii niitä. Siin sit meikkailin äitiä, jonka jälkeen suuntasimme syömään omalla pienellä porukalla. Tais tuota tulla käytyä myös vähä baarissakin sen jälkeen, ainakin aamuinen olo mulle kertoi sellaista.
Siskolta sain sit lauantaina auton lainaan, joten lähdimpä käymään Kuopiossa moikkaa muutamia ystäviä. Siellä pysyttelin ihan vaan kuskina. Hauskaa oli silti katsoa muutamia muita juomassa olevia olentoja.


Sunnuntaina takas Jyväskylään enkä sit lähteny Tampereen suuntaan ku vasta maanantai iltana isän kyydillä. Onhan hyvä olla äidinkin luona välillä, varsinkin kun saa hyvää ruokaa. Vaikka on omatkin kokkailut ollu iha hyviä tähän asti! Paitsi mitä nyt tein Kristat ja kaadoin yks kaunis päivä pastat lavuaariin. Tais olla päivä, pari sen jälkeen kun Krista oli toteuttanut saman kaavan.
Näin pien reissu viikonlopulle taas, joten en oikein kerinny kirjottelee tänne mitää. 




Mun kone teki ihmeen ja heräsi sittenkin henkiin! Ja kyllä, kovin torstai yöllä koitin muokata videota eräällä ohjelmalla, mutta vihdoin kun sain sen tallennettua ja aloin katsomaan, niin siihen oli ilmestynyt jokin vesileima mainostamaan ohjelmaa! Oli jo yö ja päätin sitten alkaa vain nukkumaan. Ajattelin keksiä jotain muuta tällä viikolla sen videon kans.
Mä niin tiesin, kun sen videon muokkaus meni niin hyvin, että jotai tulee menee pieleen. Noh, koska onhan tää mun elämä.



Eilinen mulla menikin kuntoillessa. Kävin lenkillä ja salilla. Jotenkin koko päivä vain katosi tietämättömiin, enkä pahemmin kerinnyt tekemään mitään sen kummepaa kuin ruokaa ja katsoa Salkkarit.

Tänään sit kävin taas lenkkeilemässä ja meikkailin. Mulla tosissaan piti tehdä vaa joku kiva nopea simppeli arkimeikki, mutta mitäs taas kävikään? Havahduin ihan erilaiseen lopputulokseen mitä kuvittelin sen olevan. Meinas kyllä mennä hermo, kun käytin varmaa neljää erilaisia ripsiä, mut mitkään eivät tuntuneet oikein hyviltä. Lopussa kuitenkin löysin sopivat.

Käytiin tässä illan päälle kämppisillallisella Outin sekä Kristan kanssa. Mulle ei taas vaan meinannut löytyä sopivaa ruoka-annosta, mutta sitten taas vähän sovellettiin ja vol`a! Saatiin mullekin kelpaava ruoka.
Miten niin olen nirso? Miten niin mun kanssa on aina yhtä haastavaa lähteä syömään?




Ottakaa tästä vielä edustava kuva Outista. Musta ja Kristasta kun en osaa sanoa mitään. Olin hyvin hämmentynyt ilmeisesti. No mut aina ei voi näyttää hyvältä, vaikka kui ois meikattu.

~LoveThisLifeStyle~


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti